Зв'яжіться з нами:

Як ритейлеру налагодити відносини з generation Z?

Провайдер електронного документообігу EDIN вважає, головною умовою процвітання бізнесу – вміння підлаштуватись під новий портрет споживача. Ні для кого не є секретом той факт, що покоління Z має свої купівельні особливості як в online-магазинах, так і offline.
Вони не хочуть і не будуть витрачати час на зайві незрозумілі опції, “покоління Siri” диктує зміни, а ритейлеру необхідно за ними встигнути.

Та хто ви такі, generation Z?
Світові дослідження виявили якими саме характерними ознаками володіє сучасне покоління і яким має бути ритейлер, щоб їм сподобатись:
1. Залученні
Технологічні рішення в бізнесі набувають активного розвитку, отже і z-товці юзають цифровий простір для прийняття рішень. Саме за допомогою гаджетів вони пізнають цей світ, вирішують проблеми. Це покоління проводить найбільше часу online саме з мобільних пристроїв.
2. Зацікавлені
Не дивлячись, на те, що z-товці звикли сприймати своє життя через online, вони також цінують особистий досвід offline, саме так вони пізнають світ.
3. Впевнені
Особисті цінності generation Z нав’язані зірками шоу-бізнесу та Інтернету, оточенням. Але вони тільки починають свій дорослий шлях, а отже зовсім скоро стануть самі заробляти і витрачати кошти на бренди.
Z-товці хочуть спочатку знайти всю інформацію про товар в Інтернеті, а вже потім прийти в offline магазин і купити.
Соціальні мережі значать аж занадто багато в житті кожного z-тівця. Найпопулярніша мережа Instagram і більшість свого часу вони займаються stream videos.

Ритейлер і generation Z
Сьогоднішня ситуація в e-commerce не влаштовує z-товців, вони зі складностями та перешкодами знаходять товар, що подобається. Соціологи вважають, що generation Z най незадоволеніше покоління. Як можна привабити увагу такого вимогливого покупця?

1. Offline важливий
До z-товців “приклеїлось” визначення “покоління Інтернету”, але незважаючи на це, вони люблять світ і без нього, завжди готові пізнавати нове і бути на хвилі тенденцій. Тому, якщо ритейлер є offline, йому вдасться бути в виграші. Адже generation Z обожнює шопитись в магазинах і завжди обирають торгові точки з цікавим дизайном та ексклюзивним товарним асортиментом.
2. Online-must have
Інтернет - це саме той простір, де ви знайдете z-товців. Краще дізнатися про вас допоможе сайт з якісним дизайном, обов'язково налаштований під мобільну версію. Також важлива присутність бренду в соціальних мережах з професійними фотознімками товарів та детальним описом до них. Ваша задача - стати найкращим другом z-тівцю.
3. Individuality
Персоналізація, персоналізація і ще раз персоналізація. Generation Z обожнюють індивідуальний підхід.
А щоб привабити покупців, товарна лінійка має бути представлена в ідеальному вигляді, бажано з обмеженою кількістю.

Спершу, великому бізнесові здається, що generation Z лише діти і що за них приймають рішення батьки. Але ситуація виглядає по-іншому - z-товці самі вирішують, що їм купувати і якому брендові надавати перевагу. Для ритейлера сьогодні важливо знайти підхід до generation Z, адже це є запорукою подальших купівельних відносин і процвітання бізнесу.

Читайте більше цікавого контенту на сайті