Зв'яжіться з нами:

Як технологічні рішення змінюють компанії

 

EDIN, як компанія, яка надає послуги електронного документообігу, позиціонує впровадження діджитал сервісів у бізнес-процеси як необхідність для розвитку компаній. Це, безперечно, скорочення витрат, економія часу, більше можливостей.

Щодо рітейлу, раніше був чіткий розподіл на онлайн та офлайн гравців. Проте з часом підприємства почали об’єднувати ці два типа реалізації саме для того, щоб охопити більшу аудиторію, та краще взаємодіяти з нею.

Існує думка, що технології – це заміна людям, тобто вони провокують скорочення робочих місць. Але, насправді, технології допомагають виконувати роботу швидше та якісніше. Співробітник, який має інструмент, що позбавить його від ручної роботи, або допоможе ефективніше провести аналіз чи дослідження, буде показувати кращі результати, що задовольнятиме і його, і керівництво.

Безперечно важливим є і внутрішній розвиток компанії, а точніше бажання впроваджувати нові рішення. Часто співробітники просто бояться використовувати сервіси з точки зору технічної складності. Проте, компанії сьогодні пропонують або легкі інструменти у використанні, або ж додаткове навчання для персоналу. Коли компанія всередині активізує сучасні інструменти, їй буде легше працювати з ними на клієнта.

Сьогодні IT-рішення - це не додаткова можливість, це необхідність. Підприємства, які вже мають діджитал платформу, можуть швидше орієнтуватися у форс мажорних обставинах, що і показав нам карантин. Бізнес, який активно використовує сучасні сервіси зміг втриматися на ринку, а деякі його представники навіть вийти “в плюс”. Важливо усвідомлення того, що за один день стати діджиталізованою компанією - не реально, тому починати потрібно вже, не чекаючи підстав для цього.