Як збільшити продажі через інтернет-магазин: огляд від EDIN

e-commerce

Електронна комерція щодня зростає, кількість сайтів збільшується, пропозиції перестають бути унікальними. EDIN зробив огляд основних інструментів, які відповідають за конверсії та допомагають клієнтам купити, а не йти за пропозицією до конкурентів. 

Доставка замовлення

Саме замовлення включає не лише логістику, але й вчасний дзвінок менеджера для його підтвердження, лист з номером заявки чи повідомлення у месенджер. Якщо покупець не отримав зворотній зв’язок, він не може 100-відсотково розраховувати на отримання свого замовлення. Це примушує його самостійно телефонувати до магазину, або взагалі шукати інші пропозиції в інтернеті.

Доставка замовлення у конкретний проміжок часу – це обов’язкова опція для клієнтів. У сьогоднішніх реаліях, час – це найдорожче, і ніхто не хоче чекати цілий день на свою доставку, або переносити її на інший час.

Сайт

Інтернет магазин має швидко завантажуватись, мобільний інтерфейс повинен бути зрозумілим, всі сторінки відкриватися корректно. Відвідувач не буде чекати довше 5 секунд завантаження сторінки – він закриє сайт і купить там, де швидше. 

Фільтрація товарів обов’язково має бути чіткою, а форма заповнення заявки на замовлення максимально простою та короткою, щоб клієнт міг купити швидко. Візуально сайт повинен сам направляти відвідувача, яку кнопку і коли потрібно натискати. 

Відгуки

Звісно, коли сайт ще молодий, то отримати хоч якісь відгуки складно, проте вони потрібні для залучення нових покупців. Один з можливих варіантів отримати зворотній зв’язок від покупців - надсилати їм опитувальник після доставки замовлення та розміщати відгуки на сторінці продуктів.

Ціни

Важливо порівняти вартість товарів та якість послуг конкурентів. Якщо в планах стоїть поставити ціни вище ніж середня вартість продукції, необхідно пояснити, за що саме клієнти повинні доплачувати. Часто обгрунтовують індивідуальним підходом, безкоштовною доставкою, отримання замовлення день в день.

Впізнаваність

В інтернеті потрібно приділяти вдосталь уваги рекламі та індексації сайту. Важливо вести сторінки у соціальних мережах, запускати реклами ремаркетингу, займатися семантикою сайту. Онлайн є безліч інструментів, які допоможуть швидше розпочати продуктивну взаємодію не лише з клієнтами, але й з партнерами. Наприклад, замість того, щоб витрачати час на узгодження договорів з постачальниками, можливо надсилати їм всі документи онлайн, через сервіс е-документообігу ВІЛЬНИЙ з доступом без обмежень.