Зв'яжіться з нами:

Закриття ланцюжка поставок: що таке E-Procurment від EDIN

Ланцюг поставок – це мережа підприємств та процесів, які працюють разом для переміщення продукту до кінцевого споживача. Він охоплює всі етапи: від постачання сировини до постачання готової продукції, включаючи виробництво, зберігання, транспортування та дистрибуцію.

Поетапно ланцюжок поставок виглядає так:

  1. Сировина: ланцюг починається з отримання необхідної сировини.
  2. Виробництво: матеріали перетворюються на готову продукцію, або її компоненти.
  3. Зберігання та складування: продукція зберігається на складах, щоб забезпечити її доступність у разі потреби.
  4. Транспортування: готова продукція транспортується дистриб’юторам, роздрібним торговцям або безпосередньо клієнтам.
  5. Дистрибуція: продукція доставляється до кінцевого пункту призначення.
  6. Обслуговування клієнтів: обробку замовлень клієнтів та зворотній звʼязок.

Ланцюжок поставок – це критично важливий процес, який гарантує, що підприємства можуть ефективно та результативно виробляти та постачати продукцію для задоволення попиту клієнтів.

Для того, щоб ланцюжок поставок був злагодженим та функціонував належним чином, використовуйте E-Procurement – єдине автоматизоване рішення на платформі EDI-Network, який включає вибір контрагентів, формування замовлення, організацію логістики, приймання товару, та отримання платежів.

E-Procurement від EDIN забезпечує швидку взаємодію між роздрібними мережами та постачальниками для розвитку бізнесу компанії та автоматично налагоджує потоки  документообігу: від замовлення до оплати.

Переваги використання автоматизованого рішення E-Procurement:

  • Всі необхідні сервіси для закриття постачань в одній електронній екосистемі
  • Систематизована робота з контрагентами та всередині компанії
  • Можливість вибору найкращої пропозиції про співпрацю
  • Єдина форма роботи з документацією
  • Зменшення фінансових розходів та трудових витрат
  • Контрольованість ланцюга постачань та запланованих витрат
  • Точність та прозорість даних для звітності, швидке надання документів
  • Інтеграція з обліковими системами: 1С, АРІ
  • Зберігання документів у захищеному хмарному середовищі
  • Управління угодами: формування, внесення коригувань, підписання

Для повного та успішного закриття ланцюжків поставок, платформа електронного документообігу EDI-NETWORK об’єднує у собі всі необхідні сервіси від EDIN, які допомагають оптимізувати роботу з можливістю закриття усіх процесів для успішної співпраці з контрагентами: проведення тендерів, вибір комерційної пропозиції, підписання угоди, транспортування, оплата послуг тощо.