Зв'яжіться з нами:

EDIN, Монделіс Україна та METRO Україна на RAUEхpo: впровадження е-ТТН для бізнесу

 

5 вересня 2023 року, на конференції RAUEхpo, компанія EDIN спільно зі своїми партнерами – Монделіс Україна та METRO Україна, представили захоплюючу доповідь на тему “Реалії впровадження електронних товарно-транспортних накладних (е-ТТН) для бізнесу”.  Учасники конференції мали унікальну можливість ознайомитися з досвідом та успішними кейсами трьох ключових гравців на ринку. 

Спікери: 
  • Дмитро Гончаров, Product manager, EDIN 
  • Юлія Авраменко, Фахівчиня з міжнародних та локальних перевезень, Монделіс Україна
  • Наталія Міщенко, Головний бухгалтер, METRO Україна 
Передумови впровадження е-ТТН

Дмитро Гончаров, Product manager компанії EDIN, на початку доповіді наголосив на передумовах впровадження е-ТТН в Україні. Він визначив ряд ключових моментів, які вплинули на цей процес:

  • Зміни до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні (12.07.2019).
  • Планувалось, що з 01.08.2022 е-ТТН буде обов’язковою, але війна внесла свої корективи.
  • Планувалось, що з 01.08.2023 е-ТТН вже точно повинна стати обов’язковою, але на прохання бізнесу відбулось відтермінування. 
Критерії вибору провайдера 

Після висвітлення передумов впровадження е-ТТН, Наталія Міщенко, Головний бухгалтер METRO Україна, і Юлія Авраменко, Фахівчиня з міжнародних та локальних перевезень Монделіс Україна, озвучили основні критерії вибору провайдера е-ТТН. 

Критерії METRO Україна включають: 

  • Учасник пілотного проекту е-ТТН
  • Співпраця з FM Logistics
  • Безлімітна кількість е-ТТН
  • Гнучкість функціоналу та цілодобова підтримка 

Критерії Монделіс Україна включають: 

  • Учасник пілотного проекту е-ТТН
  • Структуровані документи, а не pdf
  • Відповідність технічним вимогам бізнесу
  • Безперебійна робота саппорту

Ці критерії були визначені з огляду на потреби та специфіку діяльності кожної компанії.

Бізнес-задачі, виклики та рішення 

Виступаючи на конференції, представники Монделіс Україна та METRO Україна поділилися викликами, з якими стикнулися під час впровадження е-ТТН та розкрили, як вони знайшли ефективні рішення для їх вирішення.

Чому Монделіс Україна та METRO Україна вирішили пілотуватись з е-ТТН v.3, не чекаючи обов’язковості? 

Наталія Міщенко: 

“METRO Україна вирішили не чекати на обов’язковість е-ТТН v.3 з однієї простої причини. Для нас електронний документообіг – це один з ключових показників ефективності, і нам не було сенсу відкладати впровадження. Хоча ми розуміли, що це може бути складним та вимагати змін в багатьох бізнес-процесах, ми розпочали цей шлях раніше і не маємо жодних сумнівів, що витрачений час виявився дуже продуктивним. Ми вже на фінальній стадії пілотування разом з компанією Монделіс та іншими зацікавленими партнерами, і будемо раді, якщо ще більше компаній приєднається до нас через наших провайдерів ЕДІ “.

Юлія Авраменко:

“Перехід до пілотного впровадження е-ТТН v.3 для нас означає два важливих аспекти. По-перше, це можливість адаптувати наші процеси та налаштування до нових вимог і реалій. По-друге, це відмінна можливість виявити всі можливі недоліки та помилки і виправити їх. Наразі у нас є спільні кейси між Монделіс та METRO, і ми успішно тестували систему під час реальних перевезень”.

Кейси Монделіс Україна та METRO Україна 

У заключенні доповідї, спікери ретельно розглянули свої кейси впровадження е-ТТН. Ці кейси стали показовими прикладами успішного впровадження інноваційних рішень в бізнес-процеси Монделіс Україна та METRO Україна.

Участь компаній EDIN, Монделіс Україна та METRO Україна на конференції RAUExpo стала важливою подією для бізнес-спільноти України. Представники цих компаній надали цінний досвід та практичні поради щодо впровадження електронних товарно-транспортних накладних. На прикладі їхніх успішних кейсів стало очевидним, що підготовка до е-ТТН вже зараз є актуальною та необхідною для компаній. Згідно з передумовами та рекомендаціями спікерів, підприємства повинні бути готові до обов’язкового впровадження електронних товарно-транспортних накладних та обирати провайдерів із врахуванням специфіки свого бізнесу. 

Впровадження е-ТТН стане однією із ключових вимог для бізнесу в майбутньому, і компанії, які вже працюють над цим питанням, зможуть отримати значні конкурентні переваги на ринку.