Зв'яжіться з нами:

Клієнт завжди правий – EDIN запустив аналіз сервісів серед своїх партнерів

Бути впевненим у якості та користі сервісу можливо, отримуючи зворотній аналіз від його користувачів. Саме так EDI-провайдер EDIN оцінює свої рішення, якими користуються більше 23 тис. клієнтів. Сервіс має бути клієнтоорієнтованим, він потребує заглиблення в процеси для його оптимізації та спілкування з користувачами на всіх етапах його створення та тестування.

Запуск досліджень на основі оцінки клієнтів необхідний для покращення продуктів та процесів взаємозв’язку користувачів з можливостями платформи EDIN. У клієнтів можуть змінюватися потреби, з’являтися необхідність у додатковому функціоналі, розширенню вже існуючих інструментів.

Мета аналізу – покращення ефективності роботи зі сторони користувачів, усунення проблемних зон, збільшення корисних можливостей сервісів. Зокрема, автоматизацію бізнес-процесів сьогодні компанії потребують вкрай гостро у зв’язку з всесвітньою пандемією. Умови карантину актуалізують діджиталізацію, яка наразі не просто додатковий інструмент у розвитку підприємницької діяльності, а необхідність. 

Користувачі платформи EDIN отримують можливість налагодити як зовнішню діяльність, так і внутрішню, всередині компанії, за рахунок безпечних та швидких рішень. Використовуючи сервіси, клієнт EDIN стає конкурентно спроможним – він швидше співпрацює з контрагентами, уникає помилок, має можливість зосередитись на розвитку свого бізнесу, не витрачаючи час на операційні питання. 

Дослідження сервісу EDIN-PRICE

EDIN-PRICE – це електронне рішення для швидкого узгодження цін між постачальниками та торговельними мережами, які обмінюються між собою електронними специфікаціями. Сервіс передбачає:

  • швидке погодження та оновлення цін в електронному вигляді; 
  • автоматичне оновлення е-даних в обліковій системі після підписання специфікаціїї;
  • відсутність розбіжностей під час приймання, оприбуткування товару та внутрішнього ціноутворення;
  • прозорий і контрольований процес узгодження цін;
  • можливість вибору варіанту роботи з промо-цінами та виведення товару із асортименту.

Участь в аналізі сервісу взяла велика кількість учасників, зокрема мережа продуктових маркетів “Лоток”, ТМ Континент, виробник крабових паличок VICI, виробник молочної продукції Lactalis, виробник бакалійної продукції “Луцьк Фудз”, дистриб’ютор товарів медичного призначення DOLPHI-UKRAINE, дистриб’ютор алкогольних виробів ARDA Trade House, виробник снеків Leader Snack та ін..

Завдяки опитуванню, команда EDIN реалізувала ряд функціоналу, який був важливими для клієнтів - доопрацювання в оптимізації роботи платформи, внесення коррективів до інтерфейсу, збільшення практичних інструментів для продуктивної роботи користувача з контрагентами.

Для компанії Лайт Дистрибюшн важливо приймати участь в опитуваннях, адже саме завдяки ним є можливість виявити недоліки в роботі сервісу і відповідно їх усунути, та загалом вдосконалити роботу платформи. Рішення EDIN-PRICE дозволяє нам швидко погодити та затвердити робочі ціни, що значно впливає на бізнес-процеси компанії” - Тетяна Куценко, Керівник відділу продажів ТОВ “ЛАЙТ ДИСТРИБЮШН”.

“Для нас важливо приймати участь в опитуваннях функціоналу сервісів, якими ми користуємося, адже це наша щоденна робота, і, звісно ж, нам вкрай необхідно, щоб вона була максимально зручною для нас. Сервіс EDIN-PRICE - це економія часу, зручність у використанні, відсутність помилок та паперу, який легко загубити” - Ольга Зань, Менеджер по роботі з ключовими клієнтами ПрАТ “Луцьк Фудз”.

“Всі мої побажання з приводу поліпшення роботи сервісів були враховані програмістами EDIN. Чим більше функціонал можливостей, тим менше часу я витрачаю на завантаження специфікацій на портал” - Анна Головльова, Спеціаліст з управління інформацією та базами даних “Лакталіс-Україна”.

Дослідження допомогло розширити функціонал сервісу та зробити його ще кориснішим та зручнішим для користувачів, які вбачають необхідність у автоматизації власних бізнес-процесів. 

Спільна робота з партнерами допомагає змінювати бізнес на краще. Саме тому EDIN вбачає необхідність у постійних оглядах продуктів, щоб надавати найоптимальніші послуги електронного документообігу.